Customer Service inom Masterdata hos GS1 Sweden

Stockholm

Visste du att du möter GS1 dagligen? Vi står bakom den vanliga streckkoden som finns på nästan all världens konsumentprodukter. Är du en fena på problemlösning och drivs av att leverera högklassig kundservice inom IT? Är du en kommunikativ lagspelare, som söker din nästa utmaning i en teknisk roll? Då kan tjänsten som Customer Service Agent hos GS1 Sweden vara för dig. Skicka in din ansökan redan idag då urvalet sker löpande.

Information om tjänsten:

GS1 är en global organisation och erbjuder ett gemensamt digitalt språk för företag genom unik identifiering, korrekt märkning och automatisk datadelning för produkter, platser och andra fysiska objekt - det som vi ofta kallar streckkoder. Du kommer att ingå i en grupp om 11 härliga kollegor, och ha en betydelsefull roll på kundserviceavdelningen där kunden alltid är i fokus. Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker via Professionals Nord och att du sedan anställs direkt hos GS1 Sweden.

Du erbjuds:

• En gedigen introduktion med en dedikerad fadder som lär dig allt du behöver

• En god gemenskap hos ett gäng kompetenta och engagerade kollegor, i en grupp präglad av en familjär och prestigelös stämning

• Goda förmåner i form av bland annat förkortad arbetstid under sommarhalvåret samt generöst friskvårdsbidrag

• Kollegor som ofta tar initiativ till roliga aktiviteter på luncher och efter jobbet. Vad sägs om friskvårdskör, lunchlöpning eller varför inte ta en kort paus i återhämtningsfåtöljen

Arbetsuppgifter:

I rollen som Customer Service Agent inom IT erbjuds du en dynamisk arbetsmiljö med varierande uppgifter, där du hanterar inkommande samtal och ärenden från företagskunder inom en rad olika branscher. Du kommer att spela en central roll i att leverera högklassig support i frågor rörande användarsystem och IT. Ditt arbete inkluderar bland annat: 

• Kundservice via telefon och mail inom firstline-support.

• Felsökning och problemlösning i olika system för att säkerställa kundernas nöjdhet.

• Hela processen för ärendehantering, från inledande kontakt till slutlig lösning.

• Hantering av faktura- och ekonomifrågor

Vi söker dig som:

Är en serviceinriktad lagspelare. Du sätter alltid laget före jaget och visar ett stort engagemang i allt du gör. Med en hög arbetsmoral är du pålitlig och hjälper gärna till när arbetsbelastningen ökar. Vi ser gärna att du har:

• Erfarenhet inom teknisk kundservice, servicedesk eller liknande.

• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

• Goda kunskaper i Office 365 och ett starkt tekniskt intresse.

Tidigare erfarenhet av att arbeta med artikelinformation (masterdata) ser vi som meriterande. Erfarenhet av Microsoft Dynamics eller andra CRM-system, är också meriterande.

DATUM: Januari - december 2025

OMFATTNING: Heltid, vikariat

STAD: Centrala Stockholm

URVAL: Sker löpande

KONTAKT: Linnéa Grass

Sök tjänsten genom att klicka dig vidare till vår hemsida eller skicka in en ansökan nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Linnéa på linnea.grass@pn.se.

Kontaktperson

Linnea Grass

linnea.grass@pn.se

0768081311

Tack för din ansökan! Ansökan misslyckades, vänligen försök igen Ansök snabbt och enkelt

Var god ange ditt förnamn.
Var god ange ditt efternamn.
Var god ange en giltig e-post.
Var god ange ditt telefonnummer.
Var god ange en motivering.
Klicka här för att ladda upp dokumenten
Minst ett bifogat dokument är inte giltigt
      Filerna får inte överstiga 50 MB
      Skicka dokumenten i PDF- eller Word-format.
      Vänligen bekräfta att du läst vår policy.

       

      5 %